המצבר שלך בן 4 שנים והוא עדיין עובד? זה נס!

כשזה מגיע למצברים לרכב, אסור לסמוך על המזל. במעל 15 שנות ניסיון בתחום המצברים למדנו שרק על ידי רכישת מצבר איכותי, התקנה נכונה ותחזוק נכון אפשר להניע את הרכב בראש שקט ולמנוע מצב בו הרכב פתאום לא מניע. במידה וכבר הגעת לנקודת האל חזור והמצבר כבר לא עובד,  צריך מצבר בנס ציונה? מאור מצברים יגיעו אליכם עם הצוות המקצועי שלנו על מנת לספק לכם מצבר חדש ואיכותי, תעודת אחריות ושירות מכל הלב.

מבצע מיוחד לתושבי נס ציונה:

מצבר סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצבר שנפ מ-480 ₪

מצברי וורטה מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב בנס ציונה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר בנס ציונה התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב בנס ציונה

אסור לפספס את מבצע החודש של מאור מצברים:

חודש חדש, מבצע חדש , מצבר 60 אמפר במבצע , 55 אמפר, מצברים לרכבים חזקים יותר כגון 100 אמפר במבצעים מיוחדים רק במאור מצברים!

והפעם מצבר סטארט אפ חדש ב-449 ₪ בלבד!

תכננת לרכוש מצבר חדש לרכב? ביקור קצר באתר שלנו יכול להיות משתלם מאוד עבורך!

הנחות מדהימות על כל סוגי המצברים – מצבר וורטה, מצבר שנפ ועוד במגוון רחב של אמפרים.

מצברים נפוצים מבית מאור מצברים:

שירות מצבר עד הבית בנס ציונה

צוות מאור מצברים גאים להציג את השירות שיעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים, שירות "מצבר עד הבית" כי להחליף מצבר זה כבר לא סיפור!
חצי שעה בלבד וחזרת לשגרת היום שלך עם מצבר חדש, איכותי, אמין וחזק מבית מאור מצברים.
המתקין המומחה שלנו יגיע עד אליך, בכל מקום בנס ציונה, יחליף ויתקין את המצבר החדש שלך וכמובן – ידריך אותך איך לתחזק נכון את המצבר החדש שלך כדי שישמר לאורך זמן

להזמנת שירות מצבר עד הבית בנס ציונה צוות מאור מצברים כאן בשבילכם!

מצבר Start & Stop בנס ציונה

מצברי start & stop אשר היו שמורים עד לא מזמן לרכבי יוקרה, החלו לתפוס נפח משמעותי גם ברכבים סדרתיים יותר. מצברים מסוג זה עובדים קשה יותר ממצברים רגילים מכיוון שהם מביאים את הרכב לסף כיבוי וחייבים להניע אותו במהירות הבזק על מנת להמשיך את הנסיעה ללא תקלות.
מאור מצברים התקדמה יחד עם הפיתוחים האחרונים בתחום זה וגם מצברי start & stop חזקים, אמינים ועמידים ניתן למצוא אצלנו. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולהתייעץ לגבי רכישת מצבר start & stop חדש במחיר סופר אטרקטיבי ושירות מצוין.

תוך טלפון אחד ניתן לקבל את כל המידע על מצבר למיצובישי אאוטלנדר מסוג סטארט סטופ , מצבר start & stop לסוזוקי SX ועוד!
לרכישת מצבר לרכב בנס ציונה מסוג start & stop אנחנו כאן בשבילכם.

מצבר לאופנוע בנס ציונה

כשמדברים על מצברים ברב המקרים מצברים 12 אמפר לאופנוע יעשה את העבודה. זהו המצבר הנמכר ביותר לאופנועים ומשרת מאות אלפי רוכבים בישראל. במידה והמצבר שלך לא הוחלף מזה שנתיים, אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולקבל ייעוץ להחלפת מצבר בחינם. טלפון אחד אלינו יכול למנוע לך המון עצבים, כסף ותסכול אז למה לחכות? אם חלילה כבר נתקעת והאופנוע לא מניע, מתקין מומחה מטעמנו יגיע אליך עד חצי שעה מרגע השיחה עם מצבר איכותי, עמיד, חזק ומחברה אמינה ומוכרת, יחליף לך אותו וידריך אותך על דרכי שימור של המצבר החדש.

להזמנת מצבר לאופנוע בנס ציונה והסביבה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

מצבר לקטנוע בנס ציונה

בעלים של קטנוע XEVO250 סמ"ק Movie 125 סמ"ק או אפילו טייפון 50 סמ"ק?
הפסקה הזו בשבילך!

אם פעם המצברים לקטנועים היו מוגבלים והיית כבול למספר קטן של מצברים לקטנועים, היום כבר ניתן להתבלבל מהמגוון העצום שהתפתח עם השנים. לכן מאור מצברים ממליצה לך ליצור עימנו קשר כדי לקבל את כל המידע העדכני על שוק המצברים לקטנועים על מנת להתאים את המצבר הנכון ביותר עבורך ועבור הקטנוע שלך. לא החלפת מצבר בזמן? לא נורא!
תוך חצי שעה בלבד, מכל מקום בנס ציונה, שליח מומחה מטעם מאור מצברים יגיע עד אליך ויחליף לך מצבר במהירות וביעילות!
להזמנת שירות מצבר עד הבית לקטנוע בנס ציונה: 072-3341-453

מצבר לקלנועית בנס ציונה

הרכב היחידי אשר מונע אך ורק על ידי כוח חשמלי – הקלנועית. ידידותי מאוד לסביבה, אקולוגי מאוד ומותאם לצרכים העירוניים של אוכלוסייה אשר קשה לה להתנייד בעיר. מכיוון שהקלנועית נשענת כולה על חשמל, עליך לוודא שהמצברים המניעים אותה יהיו איכותיים, אמינים, עמידים ומגיעים מחברה בעלת מוניטין גבוהה בתחום המצברים. מצברים 70 אמפר של שנפ, מצבר ורטה 70 אמפר ומצבר שנפ 100 אמפר בהחלט עונים על ההגדרה הזו ויספקו לך את כל האנרגיה הדרושה להניע את הקלנועית שלך.

להזמנת מצבר לקלנועית בנס ציונה נשמח לסייע לכם בהקדם האפשרי! לפרטים נוספים וצפייה במצברים שמתאימים לקלנועית לחצו כאן.

רכישת מצבר לטרקטורון בנס ציונה

זה לא משנה אם יש לך טרקטורון Polaris, טרקטורון RZR, טרקטורון Yamaha או טרקטורון Honda, פתרון החשמל שלך נמצא במאור מצברים. כבר בשיחת הטלפון איתנו, הנציג הטלפוני יתשאל אותך לגבי סוג הטרקטורון שלך, השימושים שלך בו ויעניק לך ניתוח מעמיק של המצבר הנכון ביותר עבורך. למשל, מצבר שנפ 4 אמפר או מצבר ורטה 12 אמפר? האם לרכוש מצבר חדש או מצבר משומש? תשובות לכל השאלות ניתן למצוא אצלנו עם שירות מצוין ומחירים מעולים.

להזמנת מצברים בנס ציונה גם לטרקטורונים בעזרת שירות מצבר עד הבית שלנו אתם מוזמנים ליצור קשר עם מאור מצברים.

מצבר למשאית בנס ציונה

המצבר המורכב, החזק והגדול ביותר הקיים בשוק וככזה, צריך לבחור אותו בכובד ראש לאחר בדיקה מעמיקה ותוך התייעצות עם מומחים. הדבר האחרון שבעל משאית, העובדת מסביב לשעון, ירצה זה לגלות מצבר ריק בתחילתו של יום עבודה. כדי להבטיח עבודה תקנית ורציפה עליך כבעל משאית לבדוק שהמצבר מגיע מחברה בעלת מוניטין בתחום, קיבלת לידך תעודת אחריות, המצבר בתוקף וכמובן – המתקין הינו מומחה למצברים.
את כל אלו ניתן למצוא בחנות הראשית של חברת מאור מצברים בתל אביב או בשירות מצבר לרכב עד הבית בנס ציונה.

לקוחות שלנו מספרים